Följ Svensk Fastighetsförmedling

Svensk Fastighetsförmedlings reklamfilmer nominerade till Svenska Designpriset 2012

Nyhet   •   Sep 21, 2012 12:33 CEST

Svensk Fastighetsförmedlings reklamfilmer ”Flyttläge” har nominerats till Svenska Designpriset 2012 i kategorin ”Rörlig bild/film”. Bedömningsgrunderna är Kommunikation, Effekt, Hantverk och Känsla.

- Vi är givetvis mycket glada och stolta över nomineringen och det är roligt att filmerna uppmärksammas. Filmerna är gjorda med humor och mycket glimten i ögat, vi tror att många känner igen sig i de olika situationer som filmerna visar, säger Camilla Tienso, marknadschef på Svensk Fastighetsförmedling.

Svenska Designpriset är en tävling som är öppen för alla och har som målsättning att främja och utveckla svensk grafisk design och kommunikation. I år har det skickats in närmare 400 bidrag till en mängd olika kategorier. Vem som helst får gå in och rösta på nominerade bidrag. Juryn som valt ut de nominerade bidragen har 50 procents röst och folket har 50 procent. Vinnarna utses den 18 oktober på Moderna Museet.

Reklambyrå:
Blomquist

Arbetsgrupp:
Johanna Sund – Copy
Sanna Viking – AD
Mikael Rubinsson – PL


Se filmerna här: www.svenskfast.se/reklamfilmer

Läs mer om Svenska Designpriset 2012.

Kommentarer (0)

Lägg till kommentar

Kommentera

Genom att skicka din kommentar accepterar du att dina personuppgifter behandlas i enlighet med Mynewsdesks Integritetspolicy.