Gå direkt till innehåll

Ämnen: PR, kommunikation

Svensk Fastighetsförmedling framtidssatsar med ett utvecklat varumärke, nya erbjudanden och stor marknadsföringskampanj

Svensk Fastighetsförmedling framtidssatsar med ett utvecklat varumärke, nya erbjudanden och stor marknadsföringskampanj

Den 25:e januari lanserar Svenska Fastighetsförmedling en ny logotyp, identitet och butikskoncept och kommer därigenom att byta skyltar och implementera butikskoncept på 230 bobutiker runt om i Sverige och i Spanien. I samband med det kommer de att lansera en stor marknadsföringskampanj i bland annat TV och radio och genom ett bredare anslag av tjänster som ska utveckla vad företaget gör och är.

Vi skapar hållbara boendeliv

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Vi är experter på den lokala bostadsmarknaden med 230 butiker och 1 250 medarbetare runtom i hela landet och i Spanien. Våra lokala butiker drivs av engagerade franchisetagare och koncernen ägs av över 700 medarbetare. Svensk Fastighetsförmedling har under flera år utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Under 85 år har vi skapat nya erbjudanden och utvecklat mäklarbranschen. Under 2023 förmedlade Svensk Fastighetsförmedling cirka 20 000 bostäder till ett värde av 51 miljarder kronor. Koncernen består idag av Svensk Fastighetsförmedling och Ordna Bolån.

Svensk Fastighetsförmedling

Vasagatan 28
11120 Stockholm
Sverige