Följ Svensk Fastighetsförmedling

Pressmeddelanden Visa alla 11 träffar

Svensk Fastighetsförmedlings pris för butik med mest nöjda kunder till Ale

Pressmeddelanden   •   Feb 08, 2021 13:37 CET

På Svensk Fastighetsförmedlings årliga kickoff delas priser ut till de medarbetare och kontor som utmärkt sig extra under det gångna året. Ett av det finaste priset går till det kontor som fått det bästa betyget av sina kunder. 2020-års vinnare är Ale som har Sveriges mest nöjda kunder i Sverige.

Svensk Fastighetsförmedlings pris för årets bästa säljare villor och fritidshus till Åmål

Pressmeddelanden   •   Feb 08, 2021 10:05 CET

På Svensk Fastighetsförmedlings årliga kickoff delas priser ut till de medarbetare och kontor som utmärkt sig extra under det gångna året. Ett av det finaste priset går till den mäklare som sålt flest villor och fritidshus under året. 2020-års vinnare är Mats Sjöberg, Åmål, som sålde hela 95 under året.

Svensk Fastighetsförmedlings pris Årets Ledare till Daniel Kjörling & Johan Pålsson, Göteborg Hisingen

Pressmeddelanden   •   Feb 05, 2021 14:23 CET

På Svensk Fastighetsförmedlings årliga kickoff delas priser ut till de medarbetare som utmärkt sig extra under det gångna året. Ett av det viktigaste priset går till de ledare som utmärkt sig särskilt. 2020-års vinnare är Daniel Kjörling och Johan Pålsson, Göteborg Hisingen.

Årets mäklarassistent är från Göteborg

Pressmeddelanden   •   Feb 07, 2019 17:15 CET

Svensk Fastighetsförmedling delar varje år ut pris till ”Årets mäklarassistent” inom kedjan. 2018 års utmärkelse gick till Pernilla Gordon, mäklarassistent på Svensk Fastighetsförmedling i Göteborg – Eriksberg.

Nyheter 1 träff

Kontaktpersoner 1 träff

• Presskontakt
  • Franchisetagare och fastighetsmäklare Mölndal
  • Villor och bostadsrätter i Göteborg/Mölndal
  • anordegwrsik.mspoletndwialoa@smvverxnsfckflxassut.shseur
  • 0709-629165
  • 031-87 07 75
Anders Lundgren svarar på frågor och ger kommentarer om bostadsmarknaden (prisutveckling och trender m m ) i Göteborg/Mölndal.